Persbericht: BTG Business Event: Unlocking the power of networks

BTG-Logo-Los-WEB-twitterDriebergen, 27 mei 2015 – Op 4 juni a.s. vindt in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk het BTG Business Event plaats. Het centrale thema van deze bijeenkomst is ‘Unlocking the power of networks’. Met dit thema benadrukt BTG op feestelijke wijze haar intermediaire rol als belangenbehartiger van grote en middelgrote bedrijven binnen de wereld van ICT en telecommunicatie.Tijdens het BTG Business Event kiest een professionele jury en het aanwezige publiek de ICT/Telecom manager 2015, waarmee BTG de door TMA ingezette traditie in 1998 voortzet en het belang benadrukt van de functie van ICT/Telecom managers binnen de Nederlandse organisaties. Hun sleutelrol is vaak onderbelicht.

‘Unlocking the power of networks’ isook het thema van het vernieuwde BTG magazine, ‘BTG In Business’, een thema dat BTG sterk typeert. Dit magazine verschijnt 4 juni a.s. en wordt dan tevens op de BTG website gepubliceerd.

BTG-Award-FCHet middagprogramma start om 14.00 uur met een presentatie van Amazon. Daarnaast  presenteren de genomineerden voor de BTG Award hun praktijk casus en gaan zij een battle aan met elkaar. Door middel van een interactieve stemming spreekt het aanwezige publiek zich uit over de beste kandidaat.

Het avondprogramma start om 17.00 uur. Tijdens het diner licht Marco Gianotten toe hoe creativiteit en technologie hand inAli B 4 120p hand gaan om succesvol te ondernemen. Special Guest Ali B verzorgt een spetterend optreden waarbij hij het thema van de avond op geheel eigen wijze tot uiting brengt. De avond wordt afgesloten door Paul Smits, CFO Havenbedrijf Rotterdam, hij zal onthullen wie met de BTG Award naar huis gaat. De dagvoorzitter is Gerard van Vliet, CEO van de Nederlandse Vereniging van Commissarissen en Directeuren.

Voor meer informatie over het BTG Business Event, het programma en de genomineerden voor de BTG Award, kijk op BTG Business Event 2015.
Geïnteresseerden voor deze bijeenkomst kunnen zich aanmelden via officemanager@btg.org

Voor een toelichting kunt u contact opnemen met Margreet Sandee, persvoorlichter BTG

BTG: Verbinding, verbreding en verdieping

Branchevereniging ICT en Telecommunicatie Grootgebruikers (BTG) behartigt de belangen van Nederlandse bedrijven en instellingen door kennis over te dragen en ervaringen uit te wisselen o.a. tijdens events

BTG in beeld en geluid

Expertsessies

• Geen evenementen
  • Magazine

BTG in Business - Voorjaar 2022
    Lees de laatste editie

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Op de hoogte blijven van evenementen en het laatste nieuws? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.